Дащук, Андрій МихайловичПустова, Наталія Олександрівна2014-05-222014-05-222014Дащук А. М. Дистанційна форма навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів: реалії та перспективи / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Т. 2. – С. 423–425.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6125Дистанційне навчання є перспективною формою педагогічних технологій в галузі вищої медичної освіти. В статті були розглянуті теоретичні питання дистанційного навчання, їх переваги та недоліки. Також був проведений детальний аналіз форм, методів організації та контролю навчального процесу при дистанційному навчанні. Можливість цієї форми навчання повинна бути економічно обґрунтованою. В разі економічної доцільності може дискутуватись та обговорюватись фахівцями в галузі вищої медичної освіти.ukдистанційне навчаннявища медична освітаДистанційна форма навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів: реалії та перспективиThesis