Старкова, Ірина Володимирівна2019-05-222019-05-222019-01-30Старкова І. В. Деякі особливості підготовки англомовних студентів з акушерства та гінекології / І. В. Старкова, А. О. Романенко // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : LІІ навчально-методична конференція, Харків, 30 січня 2019 р. – Харків, 2019. – С. 110–111.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23011Викладання клінічної дисципліни англомовним студентам у вищому навчальному закладі має певні особливості. Насамперед під час опанування предмета неможливо уникнути спілкування з хворими. Виникає проблема долання мовного бар’єра, побудови контакту «лікар–пацієнт» у такий спосіб, щоб студент міг отримати повну інформацію щодо скарг і стану людини, яка перебуває в стаціонарі або звернулася за консультацією до лікаря-спеціаліста. Водночас, ми розуміємо, що сприйняття навчального матеріалу та формування практичних навичок базується на клінічних протоколах, які затверджені в Україні та виступають «золотим стандартом» у діагностиці й лікуванні будь-якої нозологічної одиниці.ukакушерство та гінекологіяангломовні студентиДеякі особливості підготовки англомовних студентів з акушерства та гінекологіїThesis