Фоміна, Людмила ВолодимирівнаСкорбач, Тетяна ВасилівнаКулікова, Інна Іванівна2012-12-202012-12-202012-12-05Фоміна Л.В. Самовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практики / Л. В. Фоміна, Т. В. Скорбач, І. І. Кулікова // Формування професійної культури майбутніх педагогів в умовах модернізації освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 5–6 грудня 2012 р. / Харківська гуманітарно-педагогічна академія. – Харків, 2012. – С. 221–222.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2578Виховання поєднує в собі самовиховання, самоосвіту та самореалізацію. Ці складові впливають на глибину та ширину знань людини про світ і самого себеПедагогічне керівництво самовиховання - насамперед стосунки між педагогом і вихованцем, пройняті глибокою взаємною вірою в добрі наміри. У процесі підготовки підростаючого покоління перед педагогами постають досить складні питання, пов'язані з формуванням, вихованням і самовихованням людини у сучасному суспільстві.ukпедагогсамовихованнясамоосвітасамореалізаціяСамовиховання, самоосвіта та самореалізація педагага як проблема сучасної педагогічної теорії та практикиArticle