Назарян, Розана СтепанівнаКузіна, Вікторія ВадимівнаТкаченко, Марина ВікторівнаТкаченко, Ігор Геннадійович2024-05-312024-05-312024-05Формування позитивної мотивації в іноземних здобувачів вищої освіти до вивчення предмету «дитяча стоматологія» / Р. С. Назарян, В. В. Кузіна, М. В. Ткаченко, І. Г. Ткаченко // Health & Education. – 2024. – Вип. 1. – С. 223─226.2786-7927https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33854Вища освіта передбачає надання певного спектру освітніх послуг. Отже, кожен, хто вибрав для себе шлях навчання у ЗВО, розраховує на отримання «якісного продукту». Проте формальна освіта в останні роки переживає значні потрясіння: спочатку COVID-19, а зараз через повномасштабне вторгнення росії на територію України. Пандемія 2019–2021 рр. вплинула на освітні системи в усьому світі, що призвело до майже повного закриття шкіл, служб дошкільної освіти та догляду, університетів і коледжів. Навчання за умов карантину було викликом для системи освіти. Заклади вищої освіти вже мали напрацювання з надання освітніх послуг у дистанційному або змішаному форматі та були більш підготовленими для впровадження такої форми навчання.ukіноземні здобувачі освітимотивація в навчаннімедична освіта2024уФормування позитивної мотивації в іноземних здобувачів вищої освіти до вивчення предмету «дитяча стоматологія»Article