Kozka, Iryna2019-05-162019-05-162019-02-20Kozka I. K. Oral practice in a medical language classroom / I. K. Kozka // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю (Харків, 20 лютого 2019). – Харків : Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого, 2019. – С. 159–167.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22927Аннотация( на двух языках) Робота присвячена питанню розвитку вмінь усного спілкування у форматі жанру «спілкування лікаря та пацієнта». Запропонована система вправ для Покращення мовлення студентів-медиків. Автор підкреслює важливість забезпечення студентів овленнєвими та мовними опорами.The work deals with the formation of oral communication skills in the format of the genre “doctor-patient nteraction”. The system of tasks to improve medical students’ speech has been suggested. The author stresses the importance of providing students with language and speech supports.enжанрспілкування лікаря та пацієнтавміння усного спілкуванняgenredoctor-patient interactionskills of oral communicationtaskOral practice in a medical language classroomArticle