Денисова, О.Г.Денисова, Е.Г.Denуsova, O.Стоян, Е.Ю.Стоян, О.Ю.Stoіan, О.Романова, Ю.Г.Романова, Ю.Г.Romanova, Yu.2021-11-172021-11-172021-04-16Денисова О. Г. Роль вхідного тестування при дистанційному навчанні лікарів - інтернів І року навчання стоматологічного профілю в умовах карантину COVID-19 / О. Г. Денисова, О. Ю. Стоян, Ю. Г. Романова // Сучасні тенденції та перспективи розвитку стоматологічної освіти, науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16–17 квітня 2021 р.) : збірник наукових праць. – Харків : ФОП Бровін О. В., 2021. – С. 26–28.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29712В ході досліджень визначено, що вхідне тестування у лікарів-інтернів І року навчання є однією з найбільш технологічних форм проведення автоматизованого контролю в умовах дистанційного навчання для подальшого формування змісту дистанційного курсу з вузької тематики.ukлікарі-інтернивхідне тестуваннядистанційне навчанняврачи-интернывходное тестированиедистанционное обучениеinternsentrance testingdistance learningРоль вхідного тестування при дистанційному навчанні лікарів - інтернів І року навчання стоматологічного профілю в умовах карантину COVID-19Thesis