Гончар, Альона Юріївна2016-10-202016-10-202016-10-24Гончар А. Ю. Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури) / А. Ю. Гончар // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали ІІ Науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 24–31 жовтня 2016 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2016. – С. 39–43.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14020Проаналізовано періодичні професійні видання, науково-методичні збірники, сайти бібліотек. Узагальнено отриману інформацію. Зроблено висновки. Проанализированы периодические профессиональные издания, научно-методические сборники, сайты библиотек. Упорядочено полученную информацию. Сделаны выводы.ukБібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури)Article