Назарян, Розана СтепанівнаТкаченко, Марина ВікторівнаТкаченко, Ігор Геннадійович2023-11-032023-11-032023-03-03Назарян Р. С. Використання методу проєктів у навчальній діяльності медичного ЗВО / Р. С. Назарян, М. В. Ткаченко, І. Г. Ткаченко // Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність : матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції, м. Луцьк, 3 березня, 2023 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця : Європейська наукова платформа, 2023. — С. 153─155.978-617-8126-23-0https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32754У сучасних умовах переважно дистанційної освіти, самостійна робота студентів є найважливішою формою набуття професійних компетентностей. Тому дуже важливо, щоб викладач закладу освіти допоміг здобувачам сформувати достатній рівень мотивації до навчання і самоорганізації. Одним з основних пріоритетів сучасної якісної освіти є високий рівень компетентності, тобто, підготовленості до ефективної професійної реалізації майбутніх фахівців, у т. ч. й майбутніх лікарів.ukдистанційне навчанняметод проєктівключові компетенції2023уВикористання методу проєктів у навчальній діяльності медичного ЗВОThesis