Petrova, Olga2019-05-152019-05-152019-03-18Petrova Olga. Foreign language professional competence in postgraduate medical education / Olga Petrova // Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи : 1 Міжнародна (V онлайн) науково-практична інтернет-конференція, 18 березня 2019 р. : збірник матеріалів конференції / М-во освіти та науки, Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова. – Одеса, 2019. – С. 205–207.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22866У роботі розглянуто особливості формування англомовної компетентності, яку набувають здобувачі наукового ступеня доктор філософії на науково-освітньому рівні університетської освіти – цілеспрямоване виконання реально корисних завдань із пошуку наукової інформації в міжнародних автентичних джерелах та усної і письмової професійної комунікації, визначеної справжніми потребами аспірантів.The communication deals with formation of English as a foreign language competence in postgraduate medical education. Professional foreign language competence is formed by involving targeted work on language skills which are necessary for the search and analysis of scientific information from authentic international sources, and oral and written professional communication, based on the real needs of medical PhD postgraduates.enіншомовна професійна компетентністьаналіз мовних потребздобувачі наукового ступеня доктор філософіїреально корисні завданняforeign language professional competencelanguage needs analysismedical PhD postgraduatesreally useful tasksForeign language professional competence in postgraduate medical educationThesis