Петрова, Ольга Борисівна2015-11-252015-11-252015-10-23Петрова О. Б. Викладач іноземної мови як суб’єкт інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ / О. Б. Петрова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2015 р.). : збірник наукових праць. – Харків : Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2015. – С. 158–161.https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11537Викладач іноземної мови є суб’єктом інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ, успіх якої передбачає наявність потенціалу та готовності до цієї діяльності, усвідомлення практичної значущості інновацій у своїй освітній галузі не лише на професійному, а й на особистісному рівні.The foreign language teacher is a subject of innovation pedagogical activity in non-language university and his success supposes potential and readiness for this activity, awareness of the practical value of innovations in his educational field both at professional and personal levels.ukінноваційна діяльністьвикладач іноземної мовинемовний ВНЗуспіхinnovation activityforeign language teachernon-language universitysuccessинновационная деятельностьпреподаватель иностранного языканеязыковой вузуспехВикладач іноземної мови як суб’єкт іноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗArticle