Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9717
Title: «Мобільна стратегія» розвитку бібліотек
Authors: Безсмертна, Ольга Володимирівна
Бессмертная, Ольга Владимировна
Keywords: мобільні технології
мобільна стратегія
мобільна веб-присутність
веб-аналітика
веб-дизайн
мобільна версія веб-сайту бібліотеки
Issue Date: 5-Oct-2015
Citation: Безсмертна О. В. «Мобільна стратегія» розвитку бібліотек / О. В. Безсмертна // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. присвяченої 210-річчю Харк. нац. мед. ун-ту та 95-річчю Наук. бібліотеки ХНМУ, Харків, 5–12 жовт. 2015 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2015. – С. 14–20.
Abstract: У статті розглянуті варіанти розробки «мобільної стратегії» розвитку бібліотек. Наведені поради з веб-дизайну бібліотечного сайту для успішної реалізації проекту мобільної веб-присутності. Описані спеціалізовані інструменти для розробки та тестування мобільних версій веб-сайтів бібліотек. В статье рассмотрены варианты разработки «мобильной стратегии» развития библиотек. Приведены советы по веб-дизайну библиотечного сайта для успешной реализации проекта мобильного веб-присутствия. Описаны специализированные инструменты по разработке и тестированию мобильных версий веб-сайтов библиотек. The paper research the options for creating a mobile strategy of library development. The recommendations on web-design of library web sites are suggested for the successful implementation mobile-friendly web presence project. Specific tools for the mobile-site construction and testing are described.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9717
Appears in Collections:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2015
Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безсмертна.pdf419,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.