Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласенко, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorВ'юн, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorТельнова, Лариса Григорівна-
dc.date.accessioned2020-06-15T13:41:54Z-
dc.date.available2020-06-15T13:41:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВ'юн В. В. Про стан та перспективи дистанційного навчання на платформі Moodle та Zoom при підготовці лікарів-інтернів та слухачів в Харківському національному медичному університеті / В. В. В'юн, Л. Г. Тельнова, А. В. Власенко // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : збірник наукових праць. – Харків : ХНМУ, 2020. – С. 28–30.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26308-
dc.description.abstractСтворення єдиного європейського освітнього і наукового простору створює умови для пошуку нових форм навчання. Процеси, що виникають в системі вищого професійної освіти, диктують зміну підходів до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Впровадження системи безперервного професійного розвитку, створення єдиного освітянського простору зумовлюють використання новітніх підходів до організації навчання, одним з яких є дистанційні технології навчання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдистанційні технології навчанняen_US
dc.subjectплатформа Moodleen_US
dc.subjectплатформа Zoomen_US
dc.titleПро стан та перспективи дистанційного навчання на платформі Moodle та Zoom при підготовці лікарів-інтернів та слухачів в Харківському національному медичному університетіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moodle та Zoom В'юн В.В., Власенко А.В., Тельнова Л.Г..pdf312 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.