Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Назва: | Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine |
Автори: | Vovk, Oleg Boiagina, Olga Zharova, Nataliya Вовк, Олег Юрьевич Боягина, Ольга Дмитриевна Жарова, Наталья Валентиновна Вовк, Олег Юрійович Боягіна, Ольга Дмитрівна Жарова, Наталія Валентинівна |
Теми: | medical education медицинское образование |
Дата публікації: | 17-тра-2018 |
Бібліографічний опис: | Vovk O. Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine / O. Vovk // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 332–333. |
Короткий огляд (реферат): | The necessary prerequisite for the successful acquisition of knowledge by students is skillfully organized pedagogical interaction, which optimizes the adaptation of students, in the process of mastering medical specialties [5]. Clinical practice, which is a structural component of the educational process in a medical educational institution, represents the embodiment of a future professional. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник матер. конф. Тернопіль- 2018 (332-333)-pages-1-2,332-333,513-539.pdf | 13,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.