Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Назва: Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine
Автори: Vovk, Oleg
Boiagina, Olga
Zharova, Nataliya
Вовк, Олег Юрьевич
Боягина, Ольга Дмитриевна
Жарова, Наталья Валентиновна
Вовк, Олег Юрійович
Боягіна, Ольга Дмитрівна
Жарова, Наталія Валентинівна
Теми: medical education
медицинское образование
Дата публікації: 17-тра-2018
Бібліографічний опис: Vovk O. Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine / O. Vovk // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 332–333.
Короткий огляд (реферат): The necessary prerequisite for the successful acquisition of knowledge by students is skillfully organized pedagogical interaction, which optimizes the adaptation of students, in the process of mastering medical specialties [5]. Clinical practice, which is a structural component of the educational process in a medical educational institution, represents the embodiment of a future professional.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матер. конф. Тернопіль- 2018 (332-333)-pages-1-2,332-333,513-539.pdf13,15 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.