Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 | 2017-05-16 | Диференціальна зорова перцепція студентів-медиків із різним рівнем фрустрації | Юркіна, І.С.; Сокол, О.М. |
 | 2018 | Загальна фізіологія та вищі інтегративні функції: Методичні вказівки щодо підготовки студентів 2-го курсу до практичних занять з дисципліни «Фізіологія» | Маракушин, Д.І.; Чернобай, Л.В.; Пандікідіс, Н.І.; Ващук, М.А.; Алексеєнко, Р.В.; Кармазина, І.С.; Ісаєва, І.М.; Васильєва, О.В.; Кириченко, М.П.; Дунаєва, О.В.; Сокол, О.М.; Глоба, Н.С.; Тищенко, О.М.; Маслова, Н.М.; Гончарова, А.В.; Зеленська, А.М.; Ковальов, М.М.; Шенгер, С.В.; Булиніна, О.Д. |
 | 2017-05-16 | Лабільність зорової перцепції в процесі адаптації до інтелектуальних навантажень | Юнцова, К.О.; Сокол, О.М. |
 | 2017 | Методичні вказівки для самостійної підготовки студентів медичних та стоматологічних факультетів з дисципліни «Фізіологія» (тренувальні завдання для підготовки до ліцензійного іспиту «Крок-1»). | Маракушин, Дмитро Ігоревич; Чернобай, Лариса Володимирівна; Васильєва, Оксана Василівна; Пандікідіс, Н.І.; Ващук, М.А.; Алексеєнко, Р.В.; Дунаєва, О.В.; Кириченко, М.П.; Ісаєва, І.М.; Кармазіна, І.С.; Сокол, О.М.; Глоба, Н.С.; Коляда, О.Б.; Тіщенко, О.М.; Григоренко, Н.В.; Шенгер, С.В.; Зеленська, Г.М.; Ковальов, М.М.; Гончарова, А.В.; Маслова, Н.М.; Булиніна, О.Д. |
 | 2018 | Методичні вказівки щодо самостійної підготовки студентів медичних і стоматологічних факультетів 2-го курсу до ЄДКІ «Крок-1» з дисципліни «Фізіологія» | Маракушин, Д.І.; Чернобай, Л.В.; Пандікідіс, Н.І.; Ващук, М.А.; Алексеєнко, Р.В.; Кармазина, І.С.; Ісаєва, І.М.; Васильєва, О.В.; Кириченко, М.П.; Дунаєва, О.В.; Сокол, О.М.; Глоба, Н.С.; Шенгер, С.В.; Булиніна, О.Д.; Тищенко, О.М.; Маслова, Н.М.; Гончарова, А.В.; Зеленська, А.М.; Ковальов, М.М. |
 | 2017-05-16 | Навчально-пізнавальна мотивація як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним ступенем прояву функціональної асиметрії мозку | Саркісян, І.А; Сокол, О.М. |
 | 2017-05-16 | Психофізіологічні кореляти навчально-пізнавальної мотивації в процесі адаптації до інтелектуальних навантажень | Топчій, В.А.; Сокол, О.М. |
 | 2017-05-16 | Рухова перцепція як показник адаптації до інтелектуальних навантажень студентів-медиків із різним рівнем фізичної підготовки | Мартиновська, А.О.; Сокол, О.М. |
 | 2017-05-16 | Сенсомоторна інтеграція у осіб із різним рівнем тривожності і типом темпераменту | Одинець, П.І.; Сокол, О.М. |
 | 2020-01 | Фізіологія вісцеральних систем : методичні вказівки щодо підготовки іноземних студентів до практичних занять з дисципліни «Фізіологія» : [практикум] | Маракушин, Д.І.; Чернобай, Л.В.; Пандікідіс, Н.І.; Ващук, М.А.; Алексеєнко, Р.В.; Кармазина, І.С.; Ісаєва, І.М.; Васильєва, О.В.; Кириченко, М.П.; Дунаєва, О.В.; Сокол, О.М.; Глоба, Н.С.; Булиніна, О.Д.; Маслова, Н.М.; Гончарова, А.В.; Зеленська, А.М.; Ковальов, М.М.; Шенгер, С.В. |
 | 2019-11-07 | Інтернаціоналізіція викладання дисципліни «Фізіологія» у сучасних умовах підготовки студентів-медиків Харківського національного медичного університету | Чернобай, Л.В.; Васильєва, О.В.; Ващук, М.А.; Сокол, О.М.; Маслова, Н.М.; Зеленська, А.М. |