Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
Browsing Кафедра латинської мови та медичної термінології by Author "Nekrashevych, Tatiana"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Modern trends in higher education in digitalization`s era(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2023-05) Nekrashevych, Tatiana; Некрашевич, Тетяна ВасилівнаOnline learning continues to grow in popularity as more students seek flexible and convenient ways to earn degrees or acquire new skills. Many colleges and universities now offer online programs, and there has been a rise in online-only institutions. Competency-based education focuses on measuring a student's knowledge and skills rather than the number of credit hours they have earned. This approach allows students to progress at their own pace and demonstrate mastery of a subject Personalized learning involves tailoring educational experiences to individual student needs, interests, and learning styles. This can include adaptive learning technologies, competency-based education, and project-based learning. Experiential learning involves hands-on, real-world experiences that help students develop skills and knowledge. This can include internships, service learning, and study abroad programs.Item Quizlet як цифровий інструмент інтерактивного навчання в процесі вивчення мовних дисциплін у медичних ЗВО(Харківський національний медичний університет, 2023-03) Некрашевич, Тетяна Василівна; Nekrashevych, TatianaПитаннями інтерактивного навчання в українській освіті в цілому займалися науковці О. І. Пометун, Л. В. Пироженко та інші. Дослідники стверджують, що «Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів» [4, c. 6]. Тобто інтерактивне навчання передбачає співнавчання, взаємонавчання, де студент та викладач є рівноправними учасниками. Для реалізації взаємодії всіх учасників навчального процесу використання цифрових інструментів є значущим, зокрема, і у дистанційному форматі.Item Цифрова компетентність здобувачів вищої медичної освіти в умовах викликів сьогодення(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2023) Некрашевич, Тетяна Василівна; Nekrashevych, TatianaУ статті розкрито сутність цифрової компетентності студентів закладів вищої медичної освіти у контексті вивчення мовних дисциплін. Описано переваги та недоліки використання диджітал інструментів у сучасному навчальному процесі. Охарактеризовано сучасні методи навчання у вищій освіті. Встановлено, що використання цифрових технологій, є доступним методом, що мотивує та удосконалює процес навчання завдяки функціональності. Проаналізовано і узагальнено розуміння поняття цифрова компетентність, цифрові навчальні додатки. Охарактеризовано методичну ефективність інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють формуванню цифрової та професійної компетентностей студентів. Висвітлено перспективу подальших досліджень, а саме можливості застосування мобільних технологій, як ефективної стратегії розвитку цифрової компетентності у процесі фахової підготовки студентів медичних спеціальностей.