Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
Browsing Кафедра латинської мови та медичної термінології by Author "Nekrashevich, Tatiana"
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Educational aspects of distant learning of latin language and medical terminology(2021-05-22) Некрашевич, Тетяна Василівна; Некрашевич, Татьяна Васильевна; Nekrashevich, Tatiana; Okonwo, EmanuellaProcesses of globalization and internationalization of modern medical education determine the search for new methods and improve the learning process. The world labor market places demands on the training of highly qualified people specialists, which leads to improving the quality of professional training competencies. One of the components of professional competence of a specialist medical field has a communicative component. Formation of professional communicative competence occurs in the learning process linguistic disciplines, in particular, Latin medical terminology. Education plays a significant role in people’s life around the world. Education in general sense, is a form of learning in the knowledge, skills and habits of a group of people is transferred from one generation to the next through teaching, training or research. One of the key goals of education is to prepare a population for its future which includes enhancing knowledge and developing technological capabilities for sustainable growth and development. The purpose of this article, is to state the competence of the distance learning in Medical Schools in Ukraine; the positive and negative impact it had on students. Speaking to a few students, everyone of them had different takes on the new mode of learning that had to be adopted due to the pandemic. On survey, there tend to be more negative impacts than the positive.Item Актуалізація професійної комунікативної компетентності іноземних студентів у процесі вивчення латинської клінічної термінології(ХНМУ, 2021-04-08) Некрашевич, Тетяна Василівна; Некрашевич, Татьяна Васильевна; Nekrashevich, TatianaПроцеси глобалізації та інтернаціоналізації сучасної медичної освіти зумовлюють пошук нових методів та удосконалення процесу навчання. Світовий ринок праці ставить вимоги до підготовки висококваліфікованих фахівців, що зумовлює підвищення якості формування професійних компетентностей. Однією зі складових професійної компетентності фахівця медичної галузі є комунікативна складова. Формування професійної комунікативної компетентності відбувається в процесі вивчення лінгвістичних дисциплін, зокрема, латинської медичної термінології.Item Аспектуальність персоналізації освітнього процесу у вищій школі(Астрая, 2021-11-26) Некрашевич, Тетяна Василівна; Некрашевич, Татьяна Васильевна; Nekrashevich, TatianaСтаття присвячена аналізу педагогічних аспектів поняття «персоналізація» та його складових. Охарактеризовано передумови ефективної організації персоналізованого освітнього процесу у вищій школі. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку освіти формування персоналізація навчання реалізується на основі компетентністного підходу. Персоналізований підхід слід розглядати характеристики особистості тієї спеціальності, яку вона обрала. Становлення та формування професійних умінь і навичок майбутніх фахівців ґрунтується на психолого-педагогічних засадах навчання. Визначено, що основними передумовами та компонентами персоналізації освітнього процесу є розробки технологій діагностування суб’єкта, демократизація стосунків між викладачами та студентами, персоналізація змісту навчального процесу, зворотного зв’язку та навчального середовища. Персоналізація навчання залежить від розвиненої професійної самосвідомості викладача і втілюється в практиці професійно-педагогічного співробітництва зі студентами в освітньому процесі закладу вищої освіти.Item Використання сучасних ігрових навчальних платформ у процесі вивчення мовних дисциплін у закладах вищої освіти(2021) Некрашевич, Тетяна Василівна; Некрашевич, Татьяна Васильевна; Nekrashevich, TatianaРозвиток інформаційних технологій, реорганізація сектору вищої освіти та глобалізаційні зміни у сучасному суспільстві призводять до пошуку нових методів та інструментів навчання. Відповідно до характеристики у Енциклопедії сучасної України, інформаційне суспільство має наступні ознаки: «зростання ролі інформації, знання технологій у житті суспільства; широка інформатизація суспільства з використанням радіо, телебачення, мережі Інтернет, традиційних та електронних засобів масової інформації; створення глобального інформаційного простору, який забезпечує ефективну інформаційну та комунікативну взаємодію людей, а також задоволення потреб в інформаційних продуктах і послугах» [2]. Інформаційне суспільство дає виклик реформації системі освіти, що спричинює впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес навчання студентів. Використання ігрових навчальних платформ є однією зі складових ІКТ, що і зумовлює актуальність досліджуваної теми.Item Формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти в процесі вивчення латинської мови та медичної термінології(Астрая, 2021-06-04) Некрашевич, Тетяна Василівна; Некрашевич, Татьяна Васильевна; Nekrashevich, TatianaУ статті проведено теоретичний аналіз аспектів формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти та обгрунтовано актуальність здобуття студентами soft skills. У дослідженні виявлено, що важливим напрямком процесу освітньо-професійного становлення студентів-медиків є сформованість комунікативних та соціальних навичок «soft skills». Визначено поняття soft skills майбутніх медиків. Процес формування «м`яких навичок» ідентифікований як форма едукації, що реалізується через парадигму комунікативних процесів між здобувачами освіти, викладачами та медичними працівниками.