Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
Browsing Кафедра латинської мови та медичної термінології by Author "Diurba, Dina"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Kahoot challenge as an element of learning activity gamification during distance learning(2020-06-05) Diurba, DinaIn connection with the forced isolation due to the COVID-19 pandemic, all higher education institutions in the world have faced the problem of the transition to distance learning, and thus the reformatting the knowledge control system of the students and providing them with a new form that will be acceptable for both lecturers and students.Item Self-instruction Students` Guide on the elective discipline «Prescription: history, grammar and peculiarities of prescribing of medicinal forms» for the 2nd year students (Specialty 222 «General medicine»)(2021-12-16) Derevyanchenko, Natalya; Diurba, Dina; Lebed, Julia; Tolstykh, NataliaItem Архетип трікстера в романі Дж. Керуака «Бродяги Дхарми»(Астрая, 2021-06-04) Дюрба, Діна Вікторівна; Дюрба, Дина Викторовна; Diurba, DinaОбраз трікстера первісно є предметом вивчення антропології та психоаналізу. К. Г. Юнг описує образ трікстера як «я», відкинуте в далеке минуле колективної свідомості, як відображення свідомості людини, яка щойно почала відходити від тваринного світу. Пізніше також ряд дослідників-міфологів, антропологів і літературознавців також присвятили свої роботи феномену трікстера. На нашу думку, в романістиці Дж. Керуака архетип трікстера реалізується через образ друга або посібника головного героя-оповідача, що присутній майже у всіх романах автора. В романі «На дорозі» – це Дін Моріарті, в романі «Доктор Сакс» – Доктор Сакс, в романі «Бродяги Дхарми» – Джефі Райдер.Item Особливості реалізації ініціаційного мономіфу в романі Дж. Керуака «Бродяги Дхарми»(Астрая, 2021-11-26) Дюрба, Діна Вікторівна; Дюрба, Дина Викторовна; Diurba, DinaДж. Кемпбелл у монографії «Герой із тисячею облич» (1949) проаналізував міфи народів світу і, спираючись на теорію психоаналізу, ввів поняття універсальної історії, вічного сюжету, який назвав «мономіф подорожі». На думку вченого, перед тим, як міф дійде до кульмінаційної стадії, а герой здобуде власне статус героя, він має пройти через ряд випробувань. Схематично сюжет цього мономіфа зображений так: усамітнення героя – його ініціація – повернення героя. В романі Джека Керуака «Бродяги Дхарми» мономіф подорожі реалізується особливим чином, адже певні його етапи в романі пропущено, певні – прописано детальніше за інші, а певні етапи взагалі повторюються декілька разів. Мономіф подорожі є важливим складовим елементом американського світу, а ідея обраності, що полягає у підкоренні та ушляхетнюванні простору, є суттєвою рисою американської літератури, що базується на концепції фронтиру і як географічної, і як ментальної категорії та полягає у прагненні постійного його пересування вперед.