Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
Browsing Кафедра латинської мови та медичної термінології by Author "Derevyanchenko, Natalya"
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item The Elective Discipline «Prescription: History, Grammar and Peculiarities of Prescribing Medicine Forms» Students` Guide to Practical Classes for the 2nd Year Students (Specialty 222«General medicine»)(2021-12-16) Derevyanchenko, Natalya; Lozenko, Viktoriia; Perekrest, MarynaItem «Kahoot» як ефективний інструмент для формувального оцінювання(ХНМУ, 2021-04-08) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevyanchenko, NatalyaРозвиток навичок використання інформаційних і комунікаційних технологій є однією з основних загальних компетентностей, яку повинен отримати здобувач освіти, опановуючи освітній компонент «Латинська мова та медична термінологія». Трансформація освіти, що пов’язана з широким використанням цифрових засобів навчання, а також перехід на дистанційний формат проведення навчальних занять у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в світі спонукає науково-педагогічних працівників опановувати нові методики, залучати нестандартні завдання.Item MENTIMETER як інструмент для отримання миттєвого зворотного зв'язку(ТНМУ, 2021-05-21) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevyanchenko, NatalyaЗгідно з новим затвердженим професійним стандартом на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти» [3] однією з трудових функцій науково-педагогічного працівника є оцінювання результатів навчання, а професійною компетентністю є здатність надавати студентам зворотний зв'язок щодо результатів оцінювання та рекомендації щодо покращення результатів навчання. Не менш важливим аспектом в межах студентоцентрованого навчання видається і отримання зворотного зв’язку від здобувачів освіти, що спонукає їх свідомо ставитись до власної навчальної діяльності, рефлексії, самооцінювання. Принципи зворотного зв’язку є об’єктом вивчення як українських (А. Лисенко, Н. Морзе, Н. Муліна, В. Филипська), так і зарубіжних (Hudspeth D., Kielt L., Dodman T.) дослідників, які звертають увагу на регулярність, планування згідно з цілями, підтримання практики самооцінки. Ефективними, на нашу думку, є цифрові інструменти для зворотного зв’язку, які можна використовувати як під час навчальних занять в аудиторії (за умови належного матеріально-технічного оснащення), так і під час дистанційного формату роботи. Однією із таких платформ є Mentimeter – онлайн сервіс, який дозволяє миттєво отримувати результати опитування в режимі реального часу. Існують певні обмеження щодо використання можливостей даного інструменту у безкоштовній версії, однак існуючих функцій цілком достатньо, щоб отримати зворотний зв'язок від здобувачів освіти. Для користування викладач повинен мати обліковий запис, створити презентацію (їх може бути необмежена кількість), а також надати запрошення студентам для початку роботи. Респонденти не повинні встановлювати ніяких додатків, їм достатньо перейти за посиланням menti.com і ввести код вікторини. Ефективним є режим створення хмарини слів, який можна використати на початку заняття після оголошення теми, поставивши аудиторії питання: Які результати навчання ви очікуєте отримати? Наприкінці заняття це питання повторюється, і таким чином отримуємо зворотний зв'язок, чи виправдалися очікування студентів. Також існує режим опитування з виведенням результатів у вигляді діаграми, що є цінним при вирішенні навчальних завдань. На цьому варіанти з інтерактивними елементами у безкоштовній версії обмежуються. Однак існує можливість додати 5 питань у режимі вікторини, чого цілком достатньо для короткого опитування.Item Prescription: history, grammar and peculiarities of prescribing of medicinal forms Teachers’ guide to practical classes for the 2nd year students (Specialty 222 «General medicine»)(2021-01-16) Derevyanchenko, Natalya; Lytovska, Olexandra; Nekrashevich, TetianaItem Self-instruction Students` Guide on the elective discipline «Prescription: history, grammar and peculiarities of prescribing of medicinal forms» for the 2nd year students (Specialty 222 «General medicine»)(2021-12-16) Derevyanchenko, Natalya; Diurba, Dina; Lebed, Julia; Tolstykh, NataliaItem Використання технології BYOD як елемент формування цифрової компетентності здобувачів освіти(ХНМУ, 2021-03-17) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevyanchenko, NatalyaОдним із основних завдань закладу вищої освіти є забезпечення якості навчального процесу, під час якого здобувачі освіти мають оволодіти загальними і фаховими компетентностями. Ефективному досягненню результатів навчання сприяє впровадження сучасних педагогічних технологій, а також розвинена система моніторингу і зворотного зв’язку. Володіння цифровими технологіями є невід’ємною частиною професійної діяльності сучасного викладача ЗВО, що дозволяє підвищувати мотивацію до вивчення навчальної дисципліни. Метою даної розвідки є аналіз використання технології BYOD під час підготовки майбутніх лікарів. Для її досягнення слід виконати такі завдання: окреслити коло наукових робіт, присвячених дослідженню цифрових технологій навчання; дати визначення поняттю «BYOD»; виокремити інтернет-ресурси для освітніх цілей; простежити переваги й недоліки BYOD. Мобільне навчання (M-learning), що набуло стрімкого розвитку у зв’язку з глобальним розповсюдженням інформаційно-комунікаційних технологій, входить до кола наукових інтересів багатьох українських і зарубіжних дослідників. Так, українські вчені В. Биков, Н. Гущина, Н. Морзе, М. Непийвода, С. Цирульник та ін. акцентують увагу на формуванні комунікативних і дослідницьких навичок, розвитку мислення та опануванні життєвими компетентностями завдяки використанню мобільних засобів навчання. Особливостям упровадження технології BYOD у вищу освіту присвячено роботи зарубіжних науковців Р. Абсалона, Р. Афрін, А. Друрі, Дж. Роман та інших.Item Просторова організація роману Мішеля Уельбека «Розширення поля борні»(Астрая, 2021-06-04) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevyanchenko, NatalyaУ статті розглянуто особливості просторової організації роману сучасного французького письменника М. Уельбека «Розширення простору борні». Визначено, що одним із центральних топосів його творів є Париж. Композиційна будова роману відображена також у просторовій їх організації. Відзначено, що мотив подорожі є невід’ємним елементом творів М. Уельбека. Досліджено специфіку зображення опозиції столиця – провінція, оскільки Париж зазвичай постає похмурим містом, а провінція – місцем, куди прагнуть потрапити герої. Окреслено особливості використання письменником міфологічної концепції побудови простору