Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
Browsing Кафедра латинської мови та медичної термінології by Author "Derevianchenko, Natalia"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливості організації навчального процесу під час дистанційного навчання на кафедрі латинської мови та медичної термінології ХНМУ(Астрая, 2020-11-19) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevianchenko, NataliaДистанційне навчання є невід’ємною частиною сучасної системи освіти і передбачає наявність навчально-методичного комплексу дисципліни, створеного згідно з офіційною документацією, що діє в певному ЗВО. Однак у ситуації пандемії та впровадження карантинних заходів перехід на онлайн-форму проведення занять інтегрував елементи дистанційного навчання в увесь освітній процес. Науково-педагогічні працівники отримали відповідальне завдання – створити якісні умови надання освітніх послуг для здобувачів освіти, використовуючи синхронний і асинхронний режими дистанційного навчання.Item Цифрова компетентність як невід’ємна складова професійного розвитку викладача ЗВО.(Астрая, 2021-11-26) Капустник, Валерій Андрійович; Капустник, Валерий Андреевич; Kapustnik, Valeriy; Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Деревянченко, Наталья Владимировна; Derevianchenko, NataliaСтаття присвячена актуальній проблемі формування цифрової компетентності викладачів ЗВО. Відзначено, що задля забезпечення якісного надання освітніх послуг сучасний педагог має підвищувати рівень володіння інформаційно-цифровими технологіями. Проаналізовано механізми визначення рівня цифрової компетентності освітян, які реалізуються на державному рівні. Висвітлено досвід Харківського національного медичного університету щодо впровадження цифрових технологій у освітнє середовище: використання пакету сервісів Google Suite for Education; робота з системою управління навчанням Moodle; матеріально-технічне оснащення кафедр і структурних підрозділів. Увагу акцентовано на ролі внутрішнього моніторингу якості освіти у мотивації науково-педагогічних працівників підвищувати рівень власної цифрової грамотності.