Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9385
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мінухін, Валерій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Габишева, Людмила Степанівна | - |
dc.contributor.author | Коваленко, Наталія Іллівна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Вікторія Леонидівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-08-26T09:27:29Z | - |
dc.date.available | 2015-08-26T09:27:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Мультимедійна презентація як засіб підвищення ефективності навчання / В. В. Мінухін, Л. С. Габишева, Н. І. Коваленко, В. Л. Ткаченко // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26–27 травня 2015 р. : тези доповідей. – Харків, 2015. – С. 116–119. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9385 | - |
dc.description.abstract | Особливу роль у реалізації зазначених положень покликані зіграти нові освітні технології навчання, які все більш інтенсивно впроваджуються в систему освіти. Впровадження та використання нових освітніх технологій у практику вищої професійної освіти на даний час є досить актуальним, що зумовлено тенденцією формування професійної компетентності майбутнього фахівця. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | мультимедійна презентація | ru_RU |
dc.subject | лекція | ru_RU |
dc.subject | навчання | ru_RU |
dc.title | Мультимедійна презентація як засіб підвищення ефективності навчання | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології імені професора Д.П. Гриньова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мінухін Мультимедійна презентація як засіб.doc | 59 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.