Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8552
Назва: | Методи реалізації принципів наочності в начальному процесі |
Автори: | Питецька, Наталя Іванівна |
Теми: | навчальний процес |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Питецька Н. І. Методи реалізації принципів наочності в начальному процесі / Н. І. Питецька // Інноваційні технології в системі професійної підготовки студентів в ХНМУ : матеріали XLVIII навчально-методичної конференції, Харків, 10 грудня 2014 р. / ХНМУ. – Харків, 2014. – Вип. 5. – С. 184–185. |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання образне мислення є домінуючим, а наочність – одним з найважливіших дидактичних принципів. Близько 90% інформації, що сприймається людиною, надходить через зоровий канал сприймання. З побаченого запам'ятовується 40%, з почутого – 20%, а з одночасно побаченого і почутого – 80% інформації. Якщо застосовуються аудіовізуальні засоби, то в пам'яті залишається 50% інформації, а час навчання скорочується на 20-40%. Цих прикладів достатньо для того, щоб у дидактичному процесі одночасно зі словесними методами використовувати наочні, які, спираючись на різноманітні засоби спостереження процесів, явищ, предметів і дій, впливають на зорові рецептори. У зв´язку з цим використання у навчанні засобів наочності є винятково важливим. Вони, крім того, що дають величезну інформацію щодо об´єкта вивчення, сприяють цілісному сприйманню цього об´єкта, збуджують емоції і викликають інтерес студентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8552 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Питецька Н.І. наочність.docx | 25,02 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.