Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8392
Title: | Сучасні підходи до покращення підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах |
Authors: | Дащук, Андрій Михайлович Пустова, Наталія Олександрівна |
Keywords: | проблемні лекції лекції діалогового типу авторитарний стиль ліберальний стиль демократичний стиль |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Дащук А. М. Сучасні підходи до покращення підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Освіта та медицина в добу глобалізації: вітчизняний та зарубіжний контекст: матеріали регіональної науково-методичної конференції, Тернопіль, 6–7 листопада 2014 р./ Терноп. держ. мед. ун-т. – Тернопіль, 2014. – С.130–133. |
Abstract: | Модульні технології навчання вимагають нових підходів до організаційних форм. У традиційно сформованій системі вузівської підготовки основним засобом педагогічного впливу є лекція. При переході на модульні технології лекції інформаційно-пояснювального характеру втрачають своє значення та не повною мірою задовольняють студентів. Перевага віддається проблемним лекціям та лекціям діалогового типу. Під час читання лекцій можна використовувати наступні стилі керівництва:авторитарний, ліберальний,демократичний.Однак, яку б методику викладання лекційного матеріалу не обрав лектор, ефективною вона може бути тільки за умови творчої активності студента, його психологічної підготовки та певного рівня попередніх знань. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8392 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дащук 1 Терноп.docx | 16,83 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.