Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамохвалов, В.Г.-
dc.contributor.authorСокол, О.М-
dc.contributor.authorБулиніна, О.Д.-
dc.contributor.authorІсаєва, І.М.-
dc.contributor.authorКовальов, М.М.-
dc.contributor.authorЗеленська, Г.М.-
dc.date.accessioned2014-12-04T12:44:20Z-
dc.date.available2014-12-04T12:44:20Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІндивідуальго-типологічні фактори психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процесу навчання / В. Г. Самохвалов, О. М. Сокол, О. Д. Булиніна, І. М. Исаєва, М. М. Ковальов, Г. М. Зеленська // Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку : матеріали XII міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 10–11 квітня 2014 р. / ХНУ ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – С. 198–199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8199-
dc.description.abstractВивчення психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процесу навчання має велике теоретичне і практичне значення. Успішна адаптація студентів до умов навчання і вимог наступної професійної діяльності є не тільки ознакою психічного здоров’я і показником зрілості особистості, але є гарантом наступного повноцінного фахового і особистісного зросту. Сучасною наукою накопичена велика кількість даних досліджень щодо впливу властивостей темпераменту на формування індивідуального стилю діяльності, побудову відношень з оточенням, схильність до розвитку індивідуальних до нозологічних психофізіологічних порушень у відповідь на тяжкі умови життя і діяльності. Дослідження показали на ефективність застосування типологічного опитувальника темпераменту Д.Кейрсі при проведенні заходів психодіагностики та дослідження індивідуальної і групової психофізіологічної адаптації до процесу навчання. Властивості темпераменту студентів впливають на формування стилю спілкування, способи пізнавальної і навчальної діяльності, мотиваційні характеристики і ціннісні орієнтації, схильність до формування специфічних психологічних проблем і дезадаптивних зрушень в ситуаціях підвищених навантажень, потреба в диференційованих видах психологічної допомоги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний університет імені В.Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectдиференційний підхідuk_UA
dc.subjectтемпераментuk_UA
dc.titleІндивідуальго-типологічні фактори психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процессу навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Валеология 4.pdf123,91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.