Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самохвалов, В.Г. | - |
dc.contributor.author | Сокол, О.М | - |
dc.contributor.author | Булиніна, О.Д. | - |
dc.contributor.author | Ісаєва, І.М. | - |
dc.contributor.author | Ковальов, М.М. | - |
dc.contributor.author | Зеленська, Г.М. | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-04T12:44:20Z | - |
dc.date.available | 2014-12-04T12:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Індивідуальго-типологічні фактори психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процесу навчання / В. Г. Самохвалов, О. М. Сокол, О. Д. Булиніна, І. М. Исаєва, М. М. Ковальов, Г. М. Зеленська // Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку : матеріали XII міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 10–11 квітня 2014 р. / ХНУ ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – С. 198–199. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/8199 | - |
dc.description.abstract | Вивчення психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процесу навчання має велике теоретичне і практичне значення. Успішна адаптація студентів до умов навчання і вимог наступної професійної діяльності є не тільки ознакою психічного здоров’я і показником зрілості особистості, але є гарантом наступного повноцінного фахового і особистісного зросту. Сучасною наукою накопичена велика кількість даних досліджень щодо впливу властивостей темпераменту на формування індивідуального стилю діяльності, побудову відношень з оточенням, схильність до розвитку індивідуальних до нозологічних психофізіологічних порушень у відповідь на тяжкі умови життя і діяльності. Дослідження показали на ефективність застосування типологічного опитувальника темпераменту Д.Кейрсі при проведенні заходів психодіагностики та дослідження індивідуальної і групової психофізіологічної адаптації до процесу навчання. Властивості темпераменту студентів впливають на формування стилю спілкування, способи пізнавальної і навчальної діяльності, мотиваційні характеристики і ціннісні орієнтації, схильність до формування специфічних психологічних проблем і дезадаптивних зрушень в ситуаціях підвищених навантажень, потреба в диференційованих видах психологічної допомоги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | диференційний підхід | uk_UA |
dc.subject | темперамент | uk_UA |
dc.title | Індивідуальго-типологічні фактори психофізіологічної адаптації студентів-медиків до процессу навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Валеология 4.pdf | 123,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.