Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лупальцов, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Ворощук, Руслан Сергійович | - |
dc.contributor.author | Ягнюк, Андрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Дехтярук, Ігор Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T09:36:33Z | - |
dc.date.available | 2014-11-19T09:36:33Z | - |
dc.date.issued | 2014-01 | - |
dc.identifier.citation | Лупальцов В. І. Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів / В. І. Лупальцов, Р. С. Ворощук, А. І. Ягнюк, А. І. Дехтярук // Вісник Винницького національного медичного університету. – 2014. – № 1, ч. 2 (т. 18). – С. 235–238. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК: 378.147:378.016:617 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена подальшому вирішенню проблеми удосконалення методики поступового освідомлення та формування компетенцій у майбутнього лікаря з проблем хірургії. Автори пропонують вирішення питання шляхом організації діяльного модульного навчання за технологією рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін. Це дозволяє в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу раціонально використовувати резерви навчального процесу, особливо під час самостійної роботи студентів під контролем викладача. На підставі аналізу літератури, що присвячена проблемі росту та місця рефлексії у навчально-пізнавальному процесі, запропонований механізм використання рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін, який направлений на самореалізацію студента в навчально-пізнавальному процесі під час вивчення хірургії. Систематизовано основні концептуальні ідеї рефлексивного підходу та надано низку специфічних вимог для організації діяльного модульного навчання. Підкреслено необхідність оновлення методичних вказівок для викладачів та студентів з урахуванням цілей рефлексивної діяльності студентів при вивченні хірургічних дисциплін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | рефлексивний підхід | uk_UA |
dc.subject | модульне навчання | uk_UA |
dc.subject | хірургія | uk_UA |
dc.title | Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра хірургії № 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів.pdf | 435,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.