Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707
Назва: Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів
Автори: Лупальцов, Володимир Іванович
Ворощук, Руслан Сергійович
Ягнюк, Андрій Іванович
Дехтярук, Ігор Андрійович
Теми: рефлексивний підхід
модульне навчання
хірургія
Дата публікації: січ-2014
Бібліографічний опис: Лупальцов В. І. Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів / В. І. Лупальцов, Р. С. Ворощук, А. І. Ягнюк, А. І. Дехтярук // Вісник Винницького національного медичного університету. – 2014. – № 1, ч. 2 (т. 18). – С. 235–238.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена подальшому вирішенню проблеми удосконалення методики поступового освідомлення та формування компетенцій у майбутнього лікаря з проблем хірургії. Автори пропонують вирішення питання шляхом організації діяльного модульного навчання за технологією рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін. Це дозволяє в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу раціонально використовувати резерви навчального процесу, особливо під час самостійної роботи студентів під контролем викладача. На підставі аналізу літератури, що присвячена проблемі росту та місця рефлексії у навчально-пізнавальному процесі, запропонований механізм використання рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін, який направлений на самореалізацію студента в навчально-пізнавальному процесі під час вивчення хірургії. Систематизовано основні концептуальні ідеї рефлексивного підходу та надано низку специфічних вимог для організації діяльного модульного навчання. Підкреслено необхідність оновлення методичних вказівок для викладачів та студентів з урахуванням цілей рефлексивної діяльності студентів при вивченні хірургічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургії № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.