Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707
Title: Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів
Authors: Лупальцов, Володимир Іванович
Ворощук, Руслан Сергійович
Ягнюк, Андрій Іванович
Дехтярук, Ігор Андрійович
Keywords: рефлексивний підхід
модульне навчання
хірургія
Issue Date: Jan-2014
Citation: Лупальцов В. І. Рефлексивний підхід при модульному навчанні хірургії студентів медичних вузів / В. І. Лупальцов, Р. С. Ворощук, А. І. Ягнюк, А. І. Дехтярук // Вісник Винницького національного медичного університету. – 2014. – № 1, ч. 2 (т. 18). – С. 235–238.
Abstract: Стаття присвячена подальшому вирішенню проблеми удосконалення методики поступового освідомлення та формування компетенцій у майбутнього лікаря з проблем хірургії. Автори пропонують вирішення питання шляхом організації діяльного модульного навчання за технологією рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін. Це дозволяє в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу раціонально використовувати резерви навчального процесу, особливо під час самостійної роботи студентів під контролем викладача. На підставі аналізу літератури, що присвячена проблемі росту та місця рефлексії у навчально-пізнавальному процесі, запропонований механізм використання рефлексивного підходу при викладанні хірургічних дисциплін, який направлений на самореалізацію студента в навчально-пізнавальному процесі під час вивчення хірургії. Систематизовано основні концептуальні ідеї рефлексивного підходу та надано низку специфічних вимог для організації діяльного модульного навчання. Підкреслено необхідність оновлення методичних вказівок для викладачів та студентів з урахуванням цілей рефлексивної діяльності студентів при вивченні хірургічних дисциплін.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7707
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургії № 3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.