Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7134
Title: Роль екологічної складової підготовки лікарів у сталому розвитку університетської освіти
Other Titles: The role of environmental component of training doctors іn sustainable development of university education
Authors: Лісовий, Володимир Миколайович
Lisovyi, Volodymyr
Капустник, Валерій Андрійович
Kapustnik, Valeriy
Завгородній, Ігор Володимирович
Zavgorodnii, Igor
Issue Date: May-2014
Publisher: ТДМУ
Citation: Лісовий В. М. Роль екологічної складової підготовки лікарів у сталому розвитку університетської освіти / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородній // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 641–643.
Abstract: Обговорюється питання актуальності посилення ролі екологічної складової університетської освіти у питаннях підготовки сучасних фахівців з охорони здоров’я як однієї з провідних складових процесу сталого розвитку. Наголошується на необхідності засвоєння студентами-медиками фахових знань з проблем аналізу стану та прогнозування розвитку та наслідків екологічно-зумовлених станів та ситуацій.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7134
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішніх та професійних хвороб
Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роль екологічної складової підготовки лікарів .pdf75,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.