Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальова, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна | - |
dc.contributor.author | Герасимчук, Ніна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Кочубей, Оксана Анатолівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-07T12:30:04Z | - |
dc.date.available | 2014-07-07T12:30:04Z | - |
dc.date.issued | 2014-05-22 | - |
dc.identifier.citation | Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі / О. М. Ковальова, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, Н. М. Герасимчук, О. А. Кочубей // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 210-й річниці від дня заснування ХНМУ, Харків, 22–23 травня 2014 р. – Харків, 2014. – С. 30–39. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6527 | - |
dc.description.abstract | Представлен 10- летний опыт использования мультимедийных презентаций клинических лекций по пропедевтики внутренней медицины. По сравнению с традиционной формой преподавания использование мультимедийных презентаций позволяет объединить текст, аудио-, видео- и анимационные формы в единую презентацию, что делает лекционный материал наглядным, убедительным, позволяет акцентировать внимание студентов на особенно важных моментов лекций. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні технології | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні презентації | uk_UA |
dc.title | Використання мультимедійних технологій у навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Статья по педагогике на конференцию.doc | 76 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.