Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравльова, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorЛопіна, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2013-12-19T14:27:47Z-
dc.date.available2013-12-19T14:27:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖуравльова Л. В. Запровадження новітніх методів навчання на рівні післядипломної освіти / Л. В. Журавльова, Н. А. Лопіна // Організація навчального процесу студентів з різними кваліфікаційними рівнями підготовки в ХНМУ : матеріали XLVII навчально-методичної конференції, Харків, 27 листопада 2013 р. / ХНМУ. – Харків, 2013. – С. 225.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5321-
dc.description.abstractТрадиційна схема підвищення кваліфікації лікарів передбачає спеціалізацію, стажування, тематичне вдосконалення та передатестаційні цикли. Чималу роль в підтримці професійної компетентності відіграють участь в роботі спеціалізованих асоціацій, медичних товариств, а також наукових конгресів і науково-практичних конференцій. Лікарі практичної охорони здоров’я, які працюють в клініках, часто залучаються до наукової роботи кафедр, публікують статті й тези, що також сприяє зростанню рівня професійної підготовки, розширює медичний світоглядuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectновітні інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleЗапровадження новітніх методів навчання на рівні післядипломної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.