Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4908
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мішина, Марина Митрофанівна | - |
dc.contributor.author | Мозгова, Юлія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-06T08:26:44Z | - |
dc.date.available | 2013-12-06T08:26:44Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мішина М. М. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / М. М. Мішина, Ю. А. Мозгова // Організація навчального процесу студентів з різними кваліфікаційними рівнями підготовки в ХНМУ : матеріали XLVII навчально-методичної конференції, Харків, 27 листопада 2013 р. / ХНМУ. – Харків, 2013. – С. 117–121. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4908 | - |
dc.description.abstract | В результаті виконання як аудиторної, так позааудиторної роботи студёнти набувають як стандартні дисциплінарні знання, вміння і навички (передбачені в рамках вивчення предмета), так і необхідні їм надалі вміння пошуку, обробки, систематизації інформації, що вагомо впливає на формування та розвиток критичного і творчого мислення, вміння працювати з інформацією, а саме на це спрямований пріоритетний в багатьох країнах світу особистістю орієнтований підхід в системі сучасної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | практичне заняття | uk_UA |
dc.subject | лекція | uk_UA |
dc.title | Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології імені професора Д.П. Гриньова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Провідні аспекти, тези, Харків, 2013.docx | 26,21 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.