Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4414
Назва: | Роль елективного курсу з вивчення методів епідеміології для формування професійного мислення лікаря |
Автори: | Чумаченко, Т.О. Несвижська, І.І. |
Теми: | елективний курс методи епідеміології |
Дата публікації: | 3-жов-2013 |
Видавництво: | ХНМУ |
Бібліографічний опис: | Чумаченко Т. О. Роль елективного курсу з вивчення методів епідеміології для формування професійного мислення лікаря / Т. О. Чумаченко, І. І. Несвижська // Епідеміологічні дослідження в клінічній медицині: досягнення та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 3–4 жовтня 2013 р. – Харків, 2013. – С. 274–275. |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що лікувати хворобу складніше і дорожче, ніж її попередити, тому в сучасних умовах багато уваги приділяється розробці профілактичних програм, спрямованих на збереження здоров’я населення. Для цього необхідно знати причини, які призводять до захворювань, і знайти ефективні і дешеві методи їх запобігання. Знання і вміння з цієї проблеми майбутні лікарі повинні отримати ще на додипломному рівні підготовки. Однак навчальні програми та плани не завжди встигають своєчасно змінюватись у відповідності до вимог сучасності. Тому створення елективних курсів дозволяє вносити корективи в освіту майбутніх лікарів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4414 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра епідеміології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль елективного курсу з вивчення методів епід-ї.pdf | 337,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.