Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4414
Назва: Роль елективного курсу з вивчення методів епідеміології для формування професійного мислення лікаря
Автори: Чумаченко, Т.О.
Несвижська, І.І.
Теми: елективний курс
методи епідеміології
Дата публікації: 3-жов-2013
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Чумаченко Т. О. Роль елективного курсу з вивчення методів епідеміології для формування професійного мислення лікаря / Т. О. Чумаченко, І. І. Несвижська // Епідеміологічні дослідження в клінічній медицині: досягнення та перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 3–4 жовтня 2013 р. – Харків, 2013. – С. 274–275.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що лікувати хворобу складніше і дорожче, ніж її попередити, тому в сучасних умовах багато уваги приділяється розробці профілактичних програм, спрямованих на збереження здоров’я населення. Для цього необхідно знати причини, які призводять до захворювань, і знайти ефективні і дешеві методи їх запобігання. Знання і вміння з цієї проблеми майбутні лікарі повинні отримати ще на додипломному рівні підготовки. Однак навчальні програми та плани не завжди встигають своєчасно змінюватись у відповідності до вимог сучасності. Тому створення елективних курсів дозволяє вносити корективи в освіту майбутніх лікарів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/4414
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра епідеміології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль елективного курсу з вивчення методів епід-ї.pdf337,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.