Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29070
Title: | Проблема впливу симуляційних та інформаційних навчальних технологій на функціональний стан учасників освітнього процесу в медичних ЗВО (аналітичний огляд літератури) |
Authors: | Стукалкіна, Діана Сергіївна Коробчанський, Павло Олександрович Завгородній, Ігор Володимирович Чеховська, Ірина Миколаївна Логвінов, Дмитро Ігорович |
Keywords: | інформаційні системи симуляційні технології психоемоційний та функціональний стан організму вищий медичний навчальний заклад |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ЛНМУ імені Данила Галицького |
Citation: | Проблема впливу симуляційних та інформаційних навчальних технологій на функціональний стан учасників освітнього процесу в медичних ЗВО (аналітичний огляд літератури) / Д. С. Стукалкіна, П. О. Коробчанський, І. В. Завгородній, І. М. Чеховська, Д. І. Логвінов // Актуальні проблеми профілактичної медицини : збірник наукових праць. – Львів, 2021. – Вип. 2 (22). – С. 171–178. |
Abstract: | На даний момент існує безліч публікацій, які підтверджують думку про те, що впровадження новітніх технологій в освітній процес значно вдосконалюють та розширюють його через поліпшення сприйняття матеріалу практичних занять студентами як українського, так і іноземного походження, підвищують мотивацію та комфорт серед викладачів та здобувачів освіти, полегшуючи комунікацію між ними. З другого боку публікації, присвячених змінам в функціональному стані організму у учасників освітнього процесу під впливом симуляційних технологій, вкрай замало. Таким чином можна зазначити, що потрібні подальші широкі дослідження даного інноваційного виду роботи для вищого медичного навчального закладу. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29070 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Проблеми впливу симуляційного навчання.pdf | 1,52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.