Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Title: Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language
Authors: Юхно, Наталья Володимирівна
Iukhno, Natalia
Keywords: blended language learning
distance learning
face-to-face learning
змішане навчання мові
дистанційне навчання
аудиторне навчання
Issue Date: 25-Feb-2021
Publisher: НЮУ ім. Ярослава Мудрого
Citation: Iukhno N. V. Use of blended learning models in high school as a necessary condition of methodological and subject competences of a foreign language / N. V. Iukhno // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, Харків, 25 лютого 2021 року / Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. – Харків, 2021. – С. 308–312.
Abstract: The widespread introduction of e-learning should not be a substitute for classroom lesson with a teacher, but only expand educational opportunities and classroom load. At the same time, distance learning is part of blended learning, which has become increasingly used in teaching full-time students.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28956
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iukhno_abstract.febdocx.docx17,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.