Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926
Title: Педагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішення
Authors: Дащук, Андрій Михайлович
Пустова, Наталія Олександрівна
Keywords: педагогічний конфлікт
викладач
студент
позитивні функції конфлікту
негативні функції конфлікту
вирішення конфлікту
Issue Date: 2021
Citation: Дащук А. М. Педагогічний конфлікт: класифікація, етапи розвитку та путі вирішення / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції (з міжнародною участю), присвяченій 130-річчю професора І. С. Попова, Харків, 10–11 червня 2021 р. – Харків : ЕСТЕТ ПРІНТ, 2021. – С. 11–18.
Abstract: В статье рассматривается современный взгляд на проблему педагогического конфликта. Приведена классификация конфликтов: в зависимости от сторон, вовлеченных в конфликт, потребностей, времени протекания и результативности. Описаны позитивные и негативные функции конфликтов. Подробно описаны этапы развития конфликта. Акцентируется внимание на путях и способах разрешения конфликтов. Приводятся косвенные пути ликвидации последствий конфликта. Подчеркивается значение личности преподавателя и его роль в предотвращении и разрешении конфликтов.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28926
ISBN: 978-617-95124-2-1
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.