Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Човпан, Ганна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Мещерякова, Оксана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Федченко, Катерина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-17T18:24:03Z | - |
dc.date.available | 2021-05-17T18:24:03Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-20 | - |
dc.identifier.citation | Човпан Г. О. Дистанційне навчання: позитивні та негативні сторони / Г. О. Човпан, О. П. Мещерякова, К. А. Федченко // Interaction of society and science: prospects and problems : Abstracts of XXII International Scientific and Practical Conference, London, April 20–23, 2021. – London, 2021. – P. 400–402. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-1-63848-663-3 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28590 | - |
dc.description.abstract | Коронавірус, або пневмонія нового типу – це інфекційне захворювання, яке характеризується тяжкою формою ураження дихальних шляхів та високою швидкістю розповсюдження. Згідно з даними, 30 січня 2020 року Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) оголосила спалах коронавірусу "надзвичайною ситуацією в галузі громадської охорони здоров'я, що має міжнародне значення", а 11 березня 2020 визнала, що поширення хвороби набуло характеру пандемії, бо на той час це торкнулося 118 тисяч осіб в 114 країнах. На жаль, Україну теж це торкнулося, вже станом на середину квітня 2021 року в Україні зафіксовано майже 2 мільйони офіційно перехворілих та їхня кількість лише зростає. тому, на сьогодні, починаючи з березня 2020 року, вищі навчальні заклади, школи та інші заклади освіти вимушені були навчатися дистанційно, через розповсюдження COVID-19. Це було несподівано та в новинку, що одразу не всі студенти та й викладачі підтримали такий формат, у якого є свої позитивні та негативні сторони. Проте, для повного розуміння, потрібно дослідити деталі дистанційної освіти, щоб люди розуміли особливості цієї форми. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | International Science Group | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | позитивні та негативні сторони | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | викладачі | en_US |
dc.subject | захворювання | en_US |
dc.title | Дистанційне навчання: позитивні та негативні сторони | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дистане навчання позит та негат сторони.pdf | 750,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.