Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28464
Title: Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти
Authors: Наливайко, Наталія Анатоліївна
Наливайко, Олексій Олексійович
Keywords: змішане навчання
здобувачі освіти
медичні заклади вищої освіти
цифрові засоби навчання
Issue Date: Feb-2021
Publisher: Київський університет імені Бориса Грінченка
Citation: Наливайко Н. А. Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Наливайко, О. О. Наливайко // Освітологічний дискурс. – 2021. – Том 32, № 1. – С. 101–111. – Режим доступу: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.7.
Abstract: У статті розглянуто основні положення організації змішаного навчання в медичних закладах вищої освіти. Виділено основні онлайн платформи та цифрові засоби навчання, які використовуються під час впровадження змішаного навчання в освітній процес медичних закладів вищої освіти, зокрема: платформи дистанційного навчання (Equity Maps, Google Classroom, Moodle), мобільно цифрових додатків (Classtime, LearningApps, Quizizz) та платформ онлайн зв’язку (Google Meet, ZOOM, WeBex). Визначено поняття змішаного навчання як гармонійного поєднання аудиторної роботи здобувачів освіти та використання інформаційно-цифрових технологій у позааудиторній роботі (самостійна робота, групова робота тощо). Розглянуто передовий досвід упровадження змішаного навчання у світових медичних закладах вищої освіти. До основних засад організації освітнього процесу у закладах вищої медичної освіти можна віднести загальнодидактичний підхід у роботі з великими групами, обговорення в малих групах, індивідуальне навчання та навчання за допомогою інформаційно-цифрових технологій. Важливим аспектом у підготовці висококваліфікованих фахівців медичної справи у форматі змішаного навчання можна назвати змішані лабораторні курси. Така організація навчання, як показано у дослідженні, користується успіхом як у студентів, так і викладачів лабораторних курсів бакалаврату. Відзначимо, що у цьому процесі викладачі в основному роблять акцент на розвиток здатностей здобувачів до автономного навчання, а не просто на передачу теоретичних знань. Показано переваги використання змішаного навчання під час підготовки здобувачів освіти медичного напряму підготовки. У подальших наукових розвідках планується дослідити актуальний досвід організації змішаного навчання Харківського національного медичного університету в умовах адаптивного карантину у 2020/2021 навчальному році.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28464
ISSN: 2312-5829
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наливайко_Змішане навчання.docx35,66 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.