Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2813
Title: | Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів |
Authors: | Петрова, Ольга Борисівна Попова, Наталія Олександрівна Акавець, Ігор Володимирович |
Keywords: | інтернет-ресурси ефективність навчання ншомовна лінгвістична та комунікативна компетенції интернет-ресурсы эффективность обучения иноязычная лингвистическая и коммуникативная компетенции internet resources training efficiency foreign linguistic and communicative competence |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Харків: ВД “ІНЖЕК” |
Citation: | Петрова О. Б. Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів / О. Б. Петрова, Н. О. Попова, І. В. Акавець // Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії : збірник статей III Міжнародної наукової конференції, Харків, 17–19 травня 2012 р. – Харків, 2012. – С. 78–87. |
Abstract: | Цілеспрямоване й кваліфіковане застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов значно підвищує ефективність навчального процесу і забезпечує формування чужомовної лінгвістичної та комунікативної компетенцій слухача, що зрештою реалізує основні дидактичні принципи. Целенаправленное и квалифицированное использование интернет-ресурсов в обучении иностранным языкам значительно повышает эффективность учебного процесса, обеспечивая формирование лингвистической и коммуникативной компетенций учащегося. Purposeful and expert usage of internet resources in teaching foreign languages improves significantly efficiency of training and provides foreign linguistic and communicative competence. |
Description: | Стаття |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2813 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАСТОС~1.PDF | 297 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.