Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26943
Title: Ігрові методи навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів
Authors: Сухоносов, Роман Олександрович
Keywords: ігрові методи навчання
професійна підготовка лікарів
Issue Date: 8-Apr-2020
Publisher: НФаУ
Citation: Сухоносов Р. О. Ігрові методи навчання у професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов // Topical issues of new medicines development : матеріали XXVІI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (8–10 квітня 2020 р., м. Харків). – Харків : НФаУ, 2020. – С. 452–453.
Abstract: На сьогоднішній день медичні ЗВО залишаються значною мірою консервативними в змісті та методах навчання. Домінує авторитарний стиль спілкування викладачів зі студентами. Звичайно при таких обставинах виконання соціального замовлення на «якісного» фахівця не може бути «якісним». Кваліфікований фахівець з медичною освітою відрізняється не тим, що працює, а тим, що працює інакше, виконуючи роботу краще, оптимізуючи свою діяльність, ніж непрофесіонал. Головним у навчанні такого фахівця є не оволодіння певним об’ємом конкретних знань і навичок, а виховання культури професійного мислення та інтуїції. На жаль, у практиці викладання спеціальних дисциплін поширені установки на механічні вправи та заучування. Але нічого не може бути «вкладено» в свідомість майбутнього фахівця викладачем. Методика повинна бути побудована так, щоб стимулювати студентів до активних розумових дій, спрямованих на засвоєння інформації. Така заформалізована система за довгі роки склала міцне уявлення: навчання – це обов’язково важка праця, розрахована більш за все на пам'ять та зубріння. Але ж ми самі робимо навчання важким, відмовляючись від перспективної формули «граючи навчай», яка є основою методики відомих педагогів-новаторів. Наблизити навчання до професійної діяльності дозволяють активні методи навчання, які створюють сприятливі умови для підвищення творчого потенціалу особистості, що сприяють розвитку пізнавального інтересу до предмета. Тому особливу увагу слід звернути на те, щоб зацікавити майбутніх лікарів навчальною дисципліною, навчити виділяти в майбутній професійній діяльності головне, знаходити шляхи розв’язку нестандартних професійних ситуацій, вирішувати будь-які професійні проблеми.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26943
ISSN: 2616-6615
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.