Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823
Назва: | Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу |
Автори: | Ніколаєва, Ольга Вікторівна Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна Кузьміна, Ірина Юріївна Сулхдост, Інна Александрівна |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна, І. А. Сулхдост // Студентоцентрований навчальний процес, як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : LIII навчально-методична конференція ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 143–146. |
Короткий огляд (реферат): | Мотивація є ефективним способом поліпшити навчальний процес. Саме викладачеві належить провідна роль у мотивації студентів щодо успішного опанування професії. Викладачеві необхідно на прикладах з лікарської практики переконати студентів у тому, що знання, уміння й навички, сформовані на його дисципліні, дійсно будуть потрібні в його майбутній професійній діяльності, тим самим мотивуючи інтерес студентів до вивчення дисципліни |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Николаева О.В. та ін. LIII наук.ХНМУ.doc | 95,02 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.