Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823
Назва: Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу
Автори: Ніколаєва, Ольга Вікторівна
Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна
Кузьміна, Ірина Юріївна
Сулхдост, Інна Александрівна
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна, І. А. Сулхдост // Студентоцентрований навчальний процес, як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : LIII навчально-методична конференція ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 143–146.
Короткий огляд (реферат): Мотивація є ефективним способом поліпшити навчальний процес. Саме викладачеві належить провідна роль у мотивації студентів щодо успішного опанування професії. Викладачеві необхідно на прикладах з лікарської практики переконати студентів у тому, що знання, уміння й навички, сформовані на його дисципліні, дійсно будуть потрібні в його майбутній професійній діяльності, тим самим мотивуючи інтерес студентів до вивчення дисципліни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Николаева О.В. та ін. LIII наук.ХНМУ.doc95,02 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.