Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823
Title: Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу
Authors: Ніколаєва, Ольга Вікторівна
Сафаргаліна-Корнілова, Надія Асхатівна
Кузьміна, Ірина Юріївна
Сулхдост, Інна Александрівна
Issue Date: 2020
Citation: Професійна мотивація як провідний фактор ефективності навчального процесу / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна, І. А. Сулхдост // Студентоцентрований навчальний процес, як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : LIII навчально-методична конференція ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 143–146.
Abstract: Мотивація є ефективним способом поліпшити навчальний процес. Саме викладачеві належить провідна роль у мотивації студентів щодо успішного опанування професії. Викладачеві необхідно на прикладах з лікарської практики переконати студентів у тому, що знання, уміння й навички, сформовані на його дисципліні, дійсно будуть потрібні в його майбутній професійній діяльності, тим самим мотивуючи інтерес студентів до вивчення дисципліни
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26823
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра загальної та клінічної патофізіології імені Д.О. Альперна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Николаева О.В. та ін. LIII наук.ХНМУ.doc95,02 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.