Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26322
Title: Kahoot challenge as an element of learning activity gamification during distance learning
Authors: Diurba, Dina
Keywords: distance learning
long-term quarantine
Issue Date: 5-Jun-2020
Citation: Diurba D. V. Kahoot challenge as an element of learning activity gamification during distance learning / D. V. Durba // Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі : матеріали VI щорічної Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 5 червня 2020 р. / за заг. ред.: Ю. О. Волошина, Н. В. Гончаренко-Закревської, Н. М. Василишиної. – Київ : ФМВ, НАУ, 2020. – С. 239–243.
Abstract: In connection with the forced isolation due to the COVID-19 pandemic, all higher education institutions in the world have faced the problem of the transition to distance learning, and thus the reformatting the knowledge control system of the students and providing them with a new form that will be acceptable for both lecturers and students.
Description: Distance learning
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26322
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diurba D.docx15,75 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.