Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114
Title: Реалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти
Authors: Юхно, Н.В.
Keywords: педагогічний експеримент
студент
медичний заклад вищої освіти
дидактичні умови
модель
інформаційно-цифрова компетентність
pedagogical experiment
students
medical institution of higher education
didactic conditions
model
formation
information-digital competence
Issue Date: 2019
Citation: Юхно Н. В. Реалізація та експериментальна перевірка дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти/ Н. В. Юхно // Професійна освіта: методологія, теорія та технології : збірник наукових праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький : СКД, 2019. – Вип. 10. – С. 253–266.
Abstract: In accordance with the purpose, the article describes the general organization, stages of conducting and the results of pedagogical experiment to check the effectiveness of the implementation of didactic conditions of formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education. The author proposes a model and ways of realization of didactic conditions: actualization of motivational-value training of students of medical institutions of higher education; organization of interaction of students and teachers of medical institutions of higher education on the Internet through creation of information-digital educational environment on the basis of individual support of the student; creation of individual educational routes of students in the course of training and production practices. It is established that the formation of information-digital competence of students of medical institutions of higher education is facilitated by certain didactic conditions.
Description: Відповідно до мети, у статті описано загальну організацію, етапи проведення та результати педагогічного експерименту для перевірки ефективності виконання дидактичних умов формування інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Автор пропонує модель та шляхи реалізації дидактичних умов: актуалізація мотиваційно-ціннісного навчання студентів медичних закладів вищої освіти; організація взаємодії студентів та викладачів медичних закладів вищої освіти в Інтернеті шляхом створення інформаційно-цифрового освітнього середовища на основі індивідуальної підтримки студента; створення індивідуальних навчальних маршрутів студентів у процесі навчання та виробничої практики. Встановлено, що формуванню інформаційно-цифрової компетентності студентів медичних закладів вищої освіти сприяють певні дидактичні умови.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26114
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Юхно Н.В..doc127,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.