Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25925
Назва: Нейропептиди в комплексній реабілітації дітей із затримкою психо-мовного розвитку
Автори: Каук, Оксана Іванівна
Теми: психо-мовний розвиток
перінатальні ураження
дельталіцин
реабілітаційні заходи
Дата публікації: 12-бер-2020
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Каук О. І. Нейропептиди в комплексній реабілітації дітей із затримкою психо-мовного розвитку / О. І. Каук // Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 12-13 березня 2020 року : у 2-х т. – Харків : НФаУ, 2020. – Т. 2. – С. 293–295. – (Серія «Наука»).
Короткий огляд (реферат): Порушення темпів психо-мовного розвитку залишається однією з найпоширеніших проблем у дітей у віці від 3 до 6 років. Серед причин, які призводять до затримки мовного розвитку дитини ведучу роль займають перінатальні ураження головного мозку (гіпоксично-ішемічне, гіпоксично- геморагічне) й натальні травматичні пошкодження. Метою нашого дослідження була оцінка впливу нейропептидів на корекцію затримки психо-мовного розвитку в дітей раннього віку. Затримка психо-мовного розвитку у 29 дітей була обумовлена перінатальним гіпоксично-ішемичним ураженням ЦНС, у 6 дітей виникла в наслідок перенесених натальних внутрішньочерепних крововиливів, 11 дітей не мали діагностованих структурних аномалій головного мозку, але у них відмічались порушення обміну речовин (гіпергомоцистеінемія, порушення засвоєння глютену тощо). Реабілітаційна програма включала в себе психо-логопедичну корекцію, масаж, кінетотерапію, гідротерапію, сенсорну інтеграцію. У комплексній реабілітації у 26 дітей також застосовувався Дельталіцин на відміну від 20 дітей, які не мали у програмі реабілітації ноотропні препарати. Отримані результати вказували на те, що включення в комплекс реабілітаційних заходів Дельталіцина дозволяє підвищити їхню ефективність, збільшити концентрацію уваги у дітей, зменшити рухове розгальмування, зменшити психічне недорозвинення, поліпшити когнітивні функції і тим самим підвищити якість життя дитини та рівень ії соціальної адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25925
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра неврології № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.