Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Title: Сущность анализа педагогических ситуаций
Authors: Гусак, О.Г.
Keywords: Эффективность анализа
педагогическая ситуация
личность студента
проблема продуктивности
педагогические стереотипы
ефективність аналіза
педагогічна ситуація
особистість студента
проблема продуктивності
педагогічні стереотипи
Issue Date: 6-Dec-2019
Citation: Гусак О. Г. Сущность анализа педагогических ситуаций / О. Г. Гусак // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XIІ Міжнародної науково-методичної інтернетконференції, м. Харків, 5–6 грудня 2019 року. – Харків : ХНМУ, 2019. – С. 9–11.
Abstract: Эффективность анализа педагогической ситуации и принятие решения педагогом зависит от того, насколько полно и адекватно преподаватель понимает личность студента. Проблема продуктивности принятия решений в условиях педагогической ситуации – это проблема и педагогическая, и психологическая, и социальная.
Description: Ефективність аналіза педагогічної ситуації та прийняття рішень педагогом залежить від того, наскільки повно й адекватно викладач розуміє особистість студента. Проблема продуктивності прийняття рішень в умовах педагогічної ситуації – це проблема й педагогічна, й психологічна, й соціальна.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/25294
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сущность анализа педагогических ситуаций.docx15,71 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.