Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24824
Назва: Наукове обґрунтування дидактичних умов формування предметних компетенцій у студентів-медиків при вивченні дисципліни "епідеміологія"
Автори: Чумаченко, Т.О.
Поливянна, Ю.І.
Райлян, М.В.
Топчій, Світлана Василівна
Теми: викладання дисципліни
навчання
підготовка студентів
Дата публікації: 30-січ-2019
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Наукове обґрунтування дидактичних умов формування предметних компетенцій у студентів-медиків при вивченні дисципліни "епідеміологія" / Т. О. Чумаченко, Ю. І. Полливянна, М. В. Райлян, С. В. Топчій // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LІІ навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 30 січня 2019 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2019. – Вип. 10. – С. 123–126.
Короткий огляд (реферат): З метою поліп шення медичного обслуговування населення та підвищення його якості перед вищою медичною школою висуваються нові вимоги щодо вдоскона лення підготовки фахівця з професійно орієнтованих дисциплін. Досяг нення більш високої якості навчання може бути забезпечено внаслідок поліпшення практичної підготовки студентів, інтеграції навчання, нових наукових даних та інноваційної діяльності, використання для засвоєння матеріалу різних дидактичних умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24824
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чумаченко, Поливянна, Райлян, Топчій.pdf648,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.