Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24754
Title: Використання інтерактивних методів навчання для формування фахової компетентності з клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичних університетів
Other Titles: Interactive studing methods usage for professional competency forming in clinical anatomy and operative surgery discipline for Medical University`s students
Authors: Дуденко, Володимир Григорович
Вдовіченко, Вячеслав Юрійович
Keywords: клінічна анатомія
фахова компетентність
інтерактивні методи навчання
Issue Date: May-2019
Publisher: Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського
Citation: Дуденко В. Г. Використання інтерактивних методів навчання для формування фахової компетентності з клінічної анатомії та оперативної хірургії у студентів медичних університетів / В. Г. Дуденко, В. Ю. Вдовіченко // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку : [XVI Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю, Тернопіль, 16–17 травня, 2019] : матеріали / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 182‒183.
Abstract: Пошук шляхів набуття фахової компетентності майбутніх лікарів залишається актуальним у вищий медичній освіті. Метою дослідження була експериментальна перевірка заходів по впровадженню інноваційних методів навчання для формування фахових компетентностей студентів з клінічної анатомії та оперативної хірургії. Проведений педагогічний експеримент показав краще зростання академічної успішності та опанування практичних навичок у студентів з використанням інтерактивних методів навчання.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24754
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра клінічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТДМУ_2019_Дуденко, Вдовіченко.pdf319,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.