Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24728
Title: | Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому суспільстві» |
Authors: | Наливайко, Олексій Олексійович Наливайко, Наталія Анатоліївна |
Keywords: | індивідуальні освітні траєкторії цифрове суспільство здобувачі освіти особистісно орієнтоване навчання цифрові платформи навчання |
Issue Date: | Nov-2019 |
Citation: | Наливайко О. О. Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому суспільстві» / О. О. Наливайко, Н. А. Наливайко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 7–8 листопада 2019 р. / Українська медична стоматологічна академія. – Полтава, 2019. – С. 278–280. |
Abstract: | Досліджено визначення індивідуальної освітньої траєкторії та її місце в структурі сучасного освітнього процесу. Висвітлено етапи створення індивідуальної освітньої траєкторії в цифровому просторі. Розглянуто роль цифрових засобів навчання в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти закладу вищої освіти. Проаналізовано основні особливості використання інформаційних систем та цифрових платформ навчання (Moodle, iSpring Online LMS, Edmodo тощо) у контексті побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. Виокремлено основні функції інформаційних систем: опрацювання та збереження інформації, подання оброблених даних у зручному для користувача вигляді; експортування даних в інші програмні комплекси. Акцентовано увагу на індивідуалізації навчального процесу як запоруки успішної побудови індивідуальної освітньої траєкторії. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24728 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nalyvaiko_stattya.docx | 33,14 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.