Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24728
Title: Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому суспільстві»
Authors: Наливайко, Олексій Олексійович
Наливайко, Наталія Анатоліївна
Keywords: індивідуальні освітні траєкторії
цифрове суспільство
здобувачі освіти
особистісно орієнтоване навчання
цифрові платформи навчання
Issue Date: Nov-2019
Citation: Наливайко О. О. Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому суспільстві» / Наливайко О. О., Наливайко Н. А. // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 7-8 листопада 2019 р. / Українська медична стоматологічна академія. – Полтава, 2019. – С. 278-280
Abstract: Досліджено визначення індивідуальної освітньої траєкторії та її місце в структурі сучасного освітнього процесу. Висвітлено етапи створення індивідуальної освітньої траєкторії в цифровому просторі. Розглянуто роль цифрових засобів навчання в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти закладу вищої освіти. Проаналізовано основні особливості використання інформаційних систем та цифрових платформ навчання (Moodle, iSpring Online LMS, Edmodo тощо) у контексті побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. Виокремлено основні функції інформаційних систем: опрацювання та збереження інформації, подання оброблених даних у зручному для користувача вигляді; експортування даних в інші програмні комплекси. Акцентовано увагу на індивідуалізації навчального процесу як запоруки успішної побудови індивідуальної освітньої траєкторії.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24728
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nalyvaiko_stattya.docx33,14 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.