Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24264
Title: | Порівняльна характеристика показників вуглеводного обміну хворих на легеневий туберкульоз в залежності від наявності або відсутності бактеріовиділення |
Authors: | Швець, Ольга Миколаївна Шевченко, Ольга Станіславна Веретельник, Олександр Анатолійович |
Keywords: | туберкульоз легенів уперше діагностований туберкульоз бактеріовиділення глюкоза крові глікемічний профіль |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Швець О. М. Порівняльна характеристика показників вуглеводного обміну у хворих на легеневий туберкульоз в залежності від наявності або відсутності бактеріовиділення / О. М. Швець, О. С. Шевченко, О. А. Веретельник // Експериментальна і клінічна медицина. – 2018. – № 1. – С. 95–100. |
Abstract: | Обстежено 83 хворих на вперше діагностований туберкульоз легенів, які були розділені на дві групи. В першу групу увійшло 18 (21,9%) хворих на вперше діагностований туберкульоз легенів без бактеріовиділення, у 2-гу - 65 (78,3%) хворих з бактеріовиділенням. Вік хворих коливався від 19 до 66 років, переважали чоловіки. Виявлено, що у 1-шій групі показники глюкози коливалися в межах 3,4 - 6,0 ммоль/л, середній показника - 4,6 ммоль/л, а у 2-й групі від 3,4 до 9,0 ммоль/л, середній показник - 5,6 ммоль/л. Підтверджено, що розходження в середніх значеннях рівня глюкози у хворих з перше діагностованим туберкульозом легень з бактеріовиділенням та без бактеріовиділення є статистично значущим при р<0,05 (отримане значення Р=0,026). Отримане значення свідчать про вплив тяжкості туберкульозного процесу на глікемічний профіль, можливо, за рахунок інсулінорезистентності. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/24264 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фтизіатрії та пульмонології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Статья.pdf | 507,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.