Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2415
Title: Педагогический дискурс как основа методик повышения профессионального мастерства
Authors: Богун, Марина Вадимовна
Keywords: аудиторний дискурс
довідкові запитання
демонстраційні запитання
дискурсивна громада
classroom discourse
display questions
referential questions
discourse community
аудиторный дискурс
справочные вопросы
демонстрационные вопросы
дискурсивное сообщество
Issue Date: 2012
Publisher: ХНАДУ
Citation: Богун М. В. Педагогический дискурс как основа методик повышения профессионального мастерства / М. В. Богун // Інтеграційні процеси та інноваційні технології: досягнення та перспективи технічних наук (іноземними мовами) : збірник наукових праць / ХНАДУ. – Харків, 2012. – Вип. 2. – С. 67–71.
Abstract: Стаття присвячена іноваційним педагогічним методикам організації роботи в аудиторії. Дослідження засновано на аналізі дискурсійного контексту в цій среді.
The paper develops some new approaches to classroom activity between teacher and students. The research is based on the analysis of the classroom discourse context.
Статья посвящена инновационным педагогическим методикам организации работы в аудитории. Исследование основано на анализе дискурсионного контекста в этой среде.
Description: Стаття
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2415
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.